středa 23. listopadu 2011

Omluva za Warcraft 3 Benq klan ligu!

Je na čase zase trochu zacelit náš novinkový úpadek na smD blogu!Původně jsem chtěl napsat sáhodlouhý článek, ale pak jsem se rozhodl,že by to bylo zbytečné a proto se zaměřím jen na jednu věc! Chci se omluvit všem členům a fanouškům smD za mojí chybu!Školní aktivity mě odřízly od internetu po celý týden, takže jsem nestihl přidat hráče v čas do Warcraft 3 Benq klan ligy.Je to moje chyba a mrzí mě, že jsem zklamal ostatní a Voshe, který mě jmenoval na pozici admina teamu B.

Aktuální sestava smD dream team 2.








(c) Sweetb.

4 komentáře:

  1. Napiš adminovi ať je tam oba přidá a nebreč tu jak holka. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že by de i skupinka. Ty kretény(Airwalkers), porazíme i se zavřenejma očima. No nic all hail smD!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat